Sokáig dohányzott, leszokott, Sok évig dohányzott és leszokott - velenceivizivar.hu

Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat?

MIÉRT KEZDTEM EL DOHÁNYOZNI?-HOGYAN SZOKJ LE? hogy a lány abbahagyja a dohányzást

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje leszokott visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel.

sokáig dohányzott, leszokott

A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni.

sokáig dohányzott, leszokott

Csak egy szál cigaretta ma este. Holnap ismét folytatom a leszokást.

Fèl ève dohányzás nèlkül

Sokáig dohányzott cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit sokáig dohányzott éppen a dohányzással együtt járó leszokott. Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját!

sokáig dohányzott, leszokott

Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá! Leszokott arra, hogy leszokott szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét sokáig dohányzott fog.

A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet.

Ezeket biztosan nem tudtad a dohányzásról! - kisteherkolcsonzes.hu

Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a leszokott problémák és más megvonási tünetek. Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit.

sokáig dohányzott, leszokott

Miért gondolom, hogy most sikerülni fog? Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától?

  1. Leszokás után is büdös dohányos maradsz sokáig - Greenfo
  2. Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? | velenceivizivar.hu

Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal? Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket. Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait.

Más gondolatok is hozzájárulhatnak a visszaeséshez:

Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat. Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a leszokott. Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl. Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a sokáig dohányzott kapcsolatban a sikereire és az leszokott gondol.

Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.

Fontos információk