Hogyan lehet leszokni a dohányzásról a dohányos tudta nélkül, Szegedi Tudományegyetem | A CigiSzünet segít letenni a cigarettát

hogyan lehet leszokni a dohányzásról a dohányos tudta nélkül

miért félnek az emberek abbahagyni a dohányzást

Felvétel a kívánságlistára Telepítés Ha Ön segítséget szeretne a leszokás során, jó döntést hozott gratulálunk! Talált egy dohányzás leszokást támogató, viselkedésváltozást elősegítő alkalmazást.

17 fejezet a dohányzásról való leszokásról

Sok oka lehet annak, ha valaki elhatározza, hogy szeretne leszokni. A legfontosabbak között lehet, hogy változtatni szeretne az egészsége, vagy a pénzügyi helyzetének javítása érdekében.

mennyit tisztítottak meg a test a dohányzás után

A leszokás egyik legnagyobb nyeresége, hogy büszkén mondhatja majd: Ön már leszokott dohányos. Tudjuk, hogy a leszokás elhatározása elsősorban mindenkinek a saját döntése és felelőssége önmagával szemben. Ez az alkalmazás abban segíti Önt, hogy pontosan át tudja tekinteni: - Milyen erős a nikotin függősége - Milyen régóta füstmentes - Mennyi pénzt takarított meg a dohányzás elhagyása óta - Hány szál cigarettát nem szívott el - Mennyit javult az egészségi állapota Az alkalmazás segít megismerni a leszokáshoz használható gyógyszeres támogatási lehetőségeket, amelyek a megvonási tünetek enyhítésével könnyíthetik meg a leszokást.

egy fűszer, amely segít leszokni a dohányzásról

Praktikus tanácsokkal segít megtervezni és könnyebbé tenni a leszokás folyamatát. Jól bevált tippeket és praktikákat mutat be, hogy Ön is hamarosan a nem dohányzók egyre népesebb táborához tartozhasson. Ingyenesen letölthető mobiltelefonra és tabletre.

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes! Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott.

Erősíti az önbizalmat, fenntartja a motivációt és elismeri az eredményeket; mindezek sok segítséget jelenthetnek az első időszak nehézségei során. Meg tudja csinálni! Több mint tippet és praktikus tanácsot talál a nehéz pillanatokra.

dohányzásellenes viccek

Az alkalmazás nem továbbít adatokat, személyes adatainak védelme biztosított. Praktikus memória játékra hív sóvárgás esetére, ha a figyelmét szeretné lefoglalni. Reméljük, hogy hamarosan Önt is a leszokott dohányosok táborában üdvözölhetjük, boldogabban, egészségesebben, függőségtől mentesen, hogy gond nélkül mondhassa, ha dohányzás kerül szóba: egy szál se!

Szokj le a dohányzásról egy óra alatt! (Hipnózis)

Fontos információk