Leszokni a sportolásról, Leszokni a dohányzást, sportolhat - Leszokni a dohányzásról sporttal

Sportteljesítmény

Több kutatási eredmény is alátámasztja, hogy már a napi tíz perces testmozgás is jelentősen csökkenti a nikotin utáni vágyat. Nos, mit gondolsz, megpróbálod?

leszokni a sportolásról

Ha már eldöntötted, hogy leteszed a cigarettát, menj biztosra. Napi tíz perc testmozgást mindenképpen tervezz be midennapjaidba, a fizikai erőfeszítés ugyanis megváltoztatja az agy aktivitását is, utóbbi pedig csökkenti a dohányáru utáni epekedést.

leszokni a sportolásról

A kutatók eközben megfigyelték a felmérésben résztvevők agyi aktivitását. A bicikliseknek eközben hatvan olyan képet is megmutattak, amelyek között több, a dohányzást bizonyítottan kiváltó is volt.

Milyen hatással van a dohányzás a sportteljesítményedre? Nem tudsz leszokni a dohányzásról? De vajon mennyire befolyásolja a sportban a teljesítőképességed?

A rövid, ám intenzív sportolás után az leszokni a sportolásról e területein nem tapasztaltak megnövekedett tevékenységet, s maguk a résztvevők is arról számoltak be, hogy csökkent a cigaretta utáni vágyuk. A kutatók még csak találgatnak, mire is utalhat az agyi aktivitások közötti jelentős eltérés.

SUPERIOR EDZŐTÁBOR - Egy délutáni edzés

Feltételezésük szerint a fizikai megterhelés a dopamin boldogsághormon jelentősebb termelődését eredményezi a szervezetben, s ezzel magyarázható a nikotin iránti vágy csökkenése. A mozgás emellett a vérkeringést is megváltoztatja, úgyhogy az agytevékenység az önjutalmazás helyett amelyet a cigarettázás jelent a megterhelésre adandó megfelelő reakcióra irányul.

Fókuszban a Nő, KamaszPanasz a rovat legfrissebb cikkei Marihuána: nem várt következmények Dohányzás és csuklás - Van összefüggés?

leszokni a sportolásról

Befolyásolja-e a dohányzás a fogamzásgátlók hatását? Kokain és impotencia - Összefügg? Kapcsolódó cikkek.

leszokni a sportolásról

Fontos információk