Hatodik héten nem lehet leszokni a dohányzásról

Le szeretnék szokni a dohányzásról. Mit tegyek? | Dr. Czompó Márta – Tüdőgyógyászat, Allergológia

Tagsági információk

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes! Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

hatodik héten nem lehet leszokni a dohányzásról leszokni a dohányzásról és remeg a keze

Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott.

Röviden összefoglalva:

Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is.

hatodik héten nem lehet leszokni a dohányzásról a dohányzásról való leszokáskor a szájban szárad

Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után!

hatodik héten nem lehet leszokni a dohányzásról szédülés a dohányzás után

Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot!

Hogyan tudok leszokni a dohányzásról? - Sadhguru

Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat!

hatodik héten nem lehet leszokni a dohányzásról hatékony gyógyszerek a dohányzás felülvizsgálatához

A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit!

1. Keressen indokokat!

Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona!

hatodik héten nem lehet leszokni a dohányzásról amikor abbahagyja a dohányzást, fáj a szíve

Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát!

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk.

Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

Fontos információk